poniedziałek, 6 kwietnia 2020

#zostańwdomu i wspieraj "Ostry blog"



Już niedługo to, co – jak zdążyłem zauważyć – potrafi wzbudzić największe zainteresowanie, czyli recenzje kolejnych sosów i past. Póki co jednak pozwalam sobie – ten jeden jedyny raz – prosić Czytelników i Czytelniczki, aby poświęcili 5-10 minut swego cennego czasu na drobne działania, które mogą bardzo mi pomóc w prowadzeniu i regularnym aktualizowaniu bloga.


Proszę Was zatem:
  1. Jeśli jeszcze nie polubiliście profilu facebookowego "Ostrego bloga", to uczyńcie to teraz. Profil ten możecie znaleźć, klikając tutaj.
  2. Jeśli polubiliście już ten profil, prześlijcie zaproszenia do jego polubienia także swoim znajomym. To naprawdę ułatwi mi dotarcie do kolejnych osób.
  3. Kto chciałby w nieco większym stopniu przyczynić się do rozwoju wirtualnej społeczności wokół bloga, tego namawiam do umieszczania – oczywiście sensownych i na temat – komentarzy pod dotychczasowymi i przyszłymi wpisami blogowymi. W ten sposób, co najważniejsze, zaistnieje wymiana myśli, opinii i doświadczeń, a ponadto komentarze ułatwiają pozycjonowanie bloga w wyszukiwarkach internetowych.

Zacząłem tworzenie tego bloga niemal cztery miesiące temu. Staram się dotrzymać obietnicy regularnych aktualizacji – dotąd zdarzył się tylko jeden większy poślizg. Kontynuuję tworzenie nowych materiałów także w obecnej niewesołej sytuacji, a co więcej obiecałem dążyć wręcz do trwałego zwiększenia "przerobu" bloga.

Obecnie mam ambicje utrzymać reżim publikacji w każdy poniedziałek, środę i piątek, a przynajmniej liczę, że jeśli pojawią się w tym reżimie wyłomy, to pozostaną jedynie anomaliami, nie zaś regułą. Tworzenie tego bloga zajmuje jednak czas – a co więcej, bezpośrednie pisanie tekstu to jedynie mniejsza część czasu poświęconego na tego rodzaju projekt. Wymaga on nawet określonych śródków, jeśli chce się na przykład zapoznać z konkretnym produktem, o którym następnie się pisze.

Nie ukrywam, że nie wykluczam ubiegania się w przyszłości o jakąś formę sponsoringu – na razie jednak nie chcę rozwijać tego tematu. Nie oczekuję również, by każdy, kto nawet regularnie korzysta z "Ostrego bloga", okazał mi jakiekolwiek konkretne wsparcie – sam również korzystam w różnych celach z całej gamy narzędzi i stron w internecie, wcale niekoniecznie okazując jakąkolwiek widoczną wdzięczność ich twórcom. Jeśli jednak chcecie konkretnie przyczynić się do rozwoju "Ostrego bloga", to... patrz punkty 1-4 powyżej.

Proszę zatem o wsparcie i mam nadzieję, że niedługo, już w pomyślniejszych czasach, powiecie, że jak najbardziej było warto.

--

Tworzenie treści na Ostrym blogu pochłania mój czas, a nieraz również i środki. Będę wdzięczny za każde wsparcie ze strony Czytelniczek i Czytelników. 

https://www.paypal.com/paypalme.ostryblog


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz