poniedziałek, 30 stycznia 2023

Musz-pe-tarda

 


Całkiem niedawno recenzowałem musztardę miodową od kieleckiej Kosa Chilli Sos. Kolejna – musztarda konopna – zrobiła na mnie równie dobre wrażenie, i to też od pierwszego momentu. Przekonałem się również, że nie bez powodu przedstawiano mi ją jako najostrzejszą musztardę od Kosy.

Nie ma tu wiele miejsca na nadzwyczajne smaczki i niuanse – ta musztarda robi to, co potrafią produkty kieleckiej "stajni", czyli zwyczajnie wali między oczy. To jednak wcale nie znaczy, że czegoś brakuje, gdy mowa o smaku – poza bardzo wyrazistą, wysoką ostrością to po prostu bardzo smaczna musztarda, ani trochę nie mniej "musztardowa" niż dobra musztarda łagodna. Nuta nieostra, choć nie jest szczególnie złożona, pozostaje po prostu atrakcyjna i dobrze zbalansowana z pochodzącą od superhotów ostrością. Daje to produkt odpowiedni wszędzie tam, gdzie tylko sobie zażyczyć (bardzo) ostrej musztardy  do tego w atrakcyjnej cenie.

I czego więcej potrzeba?

https://allegro.pl/oferta/kosa-chilli-musztarda-konopna-cr-cbd-11775626712


Grafika wykorzystana za zgodą producenta.


--

Tworzenie treści na "Ostrym blogu" pochłania mój czas, a nieraz również i środki. Będę wdzięczny za każde wsparcie ze strony Czytelniczek i Czytelników: https://www.paypal.com/paypalme.ostryblog

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz