poniedziałek, 30 grudnia 2019

Ostrego Nowego Roku!


Na pożegnanie z 2019 r. chciałem przypomnieć pewien film z jednego z wielu konkursów jedzenia ostrych papryk – już sprzed czterech lat. Dlaczego akurat ten? Przede wszystkim dlatego, że ostatecznie zwyciężyła osoba, na którą bynajmniej nie stawiałem oglądając ten materiał pierwszy raz – inne zdawały się lepiej znosić coraz wyższą, a w końcu ekstremalną ostrość. Właśnie ten niespodziewany (przynajmniej dla mnie) zwrot akcji sprawił, że te kilka minut zapamiętałem. Więcej nie mówię, aby nie spojlerować...



Zawsze zatem należy oczekiwać niespodzianek – i oby w nadchodzącym roku były to miłe niespodzianki. Dla mnie czymś miłym byłoby na przykład, gdyby nowe, przyszłoroczne wersje moich autorskich sosów – morwowego, śliwkowo-czeremchowego, jeżynowego i jarzębinowego – pokonały swą jakością o parę długości wersje tegoroczne. Czy choćby – gdyby (relatywnie) dobre plony wydała moja parapetowa "plantacja", tym razem z dziesięcioma różnymi odmianami papryk (Bahamian Goat, Beni Highlands, Black Stinger, Carolina Reaper czerwona, Cayenne czerwona, Fatalii biała, Naga Jolokia brzoskwiniowa, Red Savina, papryka tajska pomarańczowa i Trinidad Moruga Scorpion czerwony).

Byłoby też dla mnie miłe, gdyby zyskał popularność mój blog. Dlatego pozwolę sobie poprosić wszystkich, których ten blog zainteresował: polećcie go swoim znajomym i niech oni też polecą go swoim znajomym. Pamiętam o swojej obietnicy regularnej aktualizacji – ponadto zamierzam w pierwszych tygodniach przyszłego roku poprawić grafikę, ponieważ doskonale zdaję sobie sprawę, że za sprawą obecnej aż nadto na każdym kroku widać młodość tego bloga.

Wszystkim czytelnikom życzę lepszego Nowego Roku – spełnienia choć części marzeń i miłych zaskoczeń. I to tyle w tym roku – co więcej, od mdłego jest.

--

Tworzenie treści na Ostrym blogu pochłania mój czas, a nieraz również i środki. Będę wdzięczny za każde wsparcie ze strony Czytelniczek i Czytelników. 

https://www.paypal.com/paypalme.ostryblog

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz