sobota, 6 kwietnia 2024

Idzie paprykowy sezon...

 


Zbliża się sezon paprykowy i jeśli tylko zrealizuję wreszcie projekt nowych edycji moich autorskich sosów (będą wówczas dostępne w ramach sprzedaży nierejestrowanej), wznowię też na dobre prowadzenie Ostrego Bloga.

Jako pierwszy ujrzy w nowym, trzecim wydaniu światło dzienne sos jarzębinowy – za poprzednią edycję zostałem w październiku 2020 r. wyróżniony na Pierwszym Zachodniopomorskim Zlocie Fanów Chili, gdyż – jak się dowiedziałem – dobrze zbalansowałem smak i ostrość. Powrócę też do innych dawnych projektów – robiąc nowe, zmodyfikowane wersje sosów czeremchowego, jeżynowego, morwowego (w tych wypadkach trzecia edycja) oraz pigwowego (druga edycja).

Kolejny – wiem, że ryzykowny – projekt to dotąd niezrealizowany, ekstremalny, ekstraktowy sos cukiniowy. Nie wiadomo, co z tego wyjdzie, ale nie chcę na wieki zatrzymać szkicu przepisu w szufladzie... Myślę jeszcze poza tym o kolejnych dwóch sosach, każdym w oparciu o pewien rzadziej obecny w kuchni owoc bazowy, te plany są jednak jak dotąd zbyt mgliste, aby mówić o nich cokolwiek więcej.

Zdecydowałem się odezwać, ponieważ widzę obecnie na swym profilu na Facebooku wyraźnie wzrastającą liczbę nowych polubień, świadczącą o zainteresowaniu blogiem mimo jego kolejnej długotrwałej nieaktywności. Zainteresowanie Czytelniczek i Czytelników cenię bezwarunkowo, choć w tym momencie nie jestem w stanie prowadzić bloga regularnie. Niemniej do zobaczenia – zapewne w momencie, gdy zrealizuję niektóre projekty.




_ _ _

Tworzenie treści na "Ostrym blogu" pochłania mój czas, a nieraz również i środki. Będę wdzięczny za każde wsparcie ze strony Czytelniczek i Czytelników: https://www.paypal.com/paypalme.ostryblog


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz